Administrative Services (voir la version française plus bas)

In today’s fast-paced and demanding business world, every second counts. T.A. & Associates can assist you with your administrative requirements by becoming your Virtual Assistant. We can help small business owners, independent contractors and any other entrepreneurs or individuals looking for administrative assistance.

T.A. & Associates can assist you by providing the following administrative services:

Data Entry

Giving clients a means of having both large and small quantities of information entered, sorted and organised can make information storage go from chaos to order. Data entry can be returned in raw form and also in chart, graph or report format.

Presentations and Reports

Large or small, presentations can make a spectacular first impression with new customers. We can format them in PowerPoint, Excel and Word and deliver your presentation wherever it is being given. Reports can be created, edited, revised and returned to you for your own use.

Word Processing

To possess the ability to have your work turned into a document that you can use over and over again is priceless. We work from handwritten, faxes and email copies to recreate lost documents, and computer files.

Database Management

It does not take long for a newly created database to become out dated.  Diligence in updating your databases is crucial to your business.  We can assist you in keeping your client information accurate and up-to-date by implementing these changes as required.

Mass Mailings

These tasks can be daunting and overwhelming.  Getting the promotional material together, printing and applying labels and securing postage are all part of our services.

Services administratifs

Dans le monde actuel des affaires trépidant et exigeant, chaque seconde compte.  T.A. & Associates peut vous aider avec vos besoins administratifs en devenant votre Assistant virtuel. Nous pouvons aider des propriétaires de petites entreprises, des entrepreneurs indépendants et tout autre entrepreneur ou personne ayant besoin d’assistance administrative.

T.A. & Associates peut vous aider en vous offrant les services administratifs suivants :

Saisie de données

En offrant aux clients un moyen de saisir, trier et organiser de petites ou grandes quantités de données peut leur rendre la vie plus facile en leur fournissant un archivage ordonné. Ces données peuvent être remises sous forme brute ou en format graphique ou dans un rapport.

Présentations et rapports

Une présentation peut créer une impression spectaculaire auprès de nouveaux clients ou de vos clients actuels. Nous pouvons la compléter dans PowerPoint, Excel ou Word et vous la faire parvenir partout où elle doit être présentée. Nous pouvons créer, éditer ou réviser vos rapports et vous les retourner sans délai.

Traitement de texte

Avoir la capacité de transformer votre travail en un document que vous pouvez réutiliser à votre guise est inestimable. Nous travaillons à partir de copies manuscrites, de télécopie ou de courriel pour recréer des documents ou des fichiers électroniques perdus.

Gestion de bases de données

Une nouvelle base de données peut devenir inutile si elle n’est pas mise à jour régulièrement. L’engagement de la mettre à jour est primordial pour votre entreprise. Nous pouvons vous aider à maintenir à jour les dossiers de vos clients en y apportant les modifications requises en temps opportun.

Publipostage

Ces tâches peuvent être intimidantes et accablantes. Rassembler le matériel promotionnel, imprimer et appliquer les étiquettes et sécuriser l’affranchissement font tous partie de nos services.